Pustkowo 02-06.09.2020r

2 września w godzinach wieczornych wyjechaliśmy w podróż do Pustkowa, gdzie dotarliśmy w godzinach porannych. Po zakwaterowaniu w Willi Anna, krótkim odpoczynku i  wczesnym obiedzie, chętni wyruszyli na spacer do Trzęsacza, gdzie mogliśmy obejrzeć ruiny gotyckiego Kościoła na Skarpie  z przełomu XIV i XV w.

Wieczorem czekała nas uroczysta kolacja  połączona z imprezą muzyczno - taneczną z DJ’em. Kolejny dzień przeznaczyliśmy na wycieczkę na wyspę Wolin (punkt widokowy Wzgórze Zielonka, Jezioro Turkusowe).  Następnie przejechaliśmy do Międzyzdrojów, gdzie spacerem przeszliśmy przez park i Aleję Gwiazd, by ostatecznie zawędrować na molo. Po powrocie do Pustkowa, obiadokolacji i odpoczynku, spotkaliśmy się wieczorem przy ognisku (z pieczeniem kiełbasek).

Z sobotniego plażowania niewiele wyszło ze względu na pogodę, ale nikt się nie nudził. Wyruszyliśmy na spacery, przejażdżki kolejką wąskotorową i zwiedzanie sąsiednich miejscowości. W niedzielę po śniadaniu, wyruszyliśmy w drogę powrotną na Śląsk.